Quantcast
Kezdőlap SzabadidőSzállások (belföld/külföld) Három felejthetetlen nap a családdal, azaz miért is varázslatos a Bambara Hotel****Premium

pottyos

A Bambara Hotelben három napot töltöttünk el a gyerekekkel, de még biztosan visszatérünk.

Ennek több oka van: a hotel minden igénynek megfelel, és úgy gondolom, hogy egyedülálló családi élményt tud nyújtani a kicsiknek és szüleiknek is egyaránt. A másik ok az elhelyezkedés, rengeteg látnivaló van a környéken, szuper kiránduló helyekkel, hiszen a Bükk lábánál helyezkedik el és Eger is nagyon közel van.

bambara14

bambara11

Felsőtárkányi tó, játszótérrel felszerelve, a hoteltől pár perc alatt lehet gyalog megközelíteni

Érkezésünkkor welcome drinkkel fogadtak minket, a gyermekek kölyök pezsgőt kaptak. A szoba felé haladva a gyerkőcök megpillantották a szálloda élő szurikátáit, ahol elidőztünk egy darabig. 🙂

bambara12

Az afrikai stílusú szobába lépve meglepődve fogadtam, hogy a pótágy és a kislányomnak felállított utazóágy mellett is bőven van még hely. A gyerekeknek be volt készítve még fellépő, wc szűkítő és babakád is.

bambara

bambara5

Délután elindultunk a hotelt körülölelő erdei majomvárost felfedezni, mely egy igazi kaland a gyerekeknek: függőhíd, rejtélyes barlang, csúszdák, labirintváros és még számos felfedezni való…

bambara10

bambara6

bambara2

bambara3

bambara4

A reggeli és a vacsora választék nagyon változatos és finom volt! Végre egy hely, ahol vegaként nem rántott sajtot kellett ennem! 🙂 Külön megjegyzem, hogy a reggelimhez bio sárgarépa levet ihattam, a gyerekek pedig rizstejből készítették maguknak a müzlijüket. Az étterem rész mellett szintén van egy Mangó játszórész, mely elég praktikus volt, miután a gyerekeink jóval hamarabb befejezték az étkezést, mentek játszani, mi pedig nyugodtan befejezhettük a reggelinket/vacsoránkat!
Bizsu, a hotel kabbalája, minden délelőtt és este mosolyt csal a porontyok arcára.

bambara7

bambara13

A szállodában lévő Dzsungel játszóház

A Bambara Spa élménymedence részénél a gyerekek is kaptak fürdőköpenyt, természetesen a belső részen is van gyerekmedence, de nekünk a barlangfürdő volt a kedvencünk. 🙂 A délutánonként kínált rózsvizes gyümölcs is nagyon ízlett a gyermekeinknek.

bambara8

bambara15

Ha csak a hotelben szeretnénk maradni, számos program közül lehet választani, de a vidéket is érdemes felfedezni! A személyzet nagyon kedves és segítőkész, minden nagyon tiszta és igényes, mindenképp visszatérünk, mert nagyon jól éreztük magunkat.