Ismerd TOMS legújabb tavasz-nyári gyerekcipő kollekcióját.. és a TOMS MÁRKA TÖRTÉNETÉT, hogy miről is szól a One For One..
2006-ban az amerikai világutazó, Blake Mycoskie gyerekekkel barátkozott egy argentínai faluban, amikor azzal szembesült, hogy a gyerekeknek nincsenek cipőik, hogy megvédjék a lábaikat. Segíteni szeretett volna, így megalapította a TOMS vállalatot, ami minden egyes cipő
vásárlásakor egy pár új cipőt ad egy rászoruló gyereknek.
A TOMS MÁRKA TÖRTÉNETE
2006-ban az amerikai világutazó, Blake Mycoskie gyerekekkel barátkozott egy argentínai faluban, amikor azzal szembesült, hogy a gyerekeknek nincsenek cipőik, hogy megvédjék a lábaikat. Segíteni szeretett volna, így megalapította a TOMS vállalatot, ami minden egyes cipő
vásárlásakor egy pár új j cipőt ad egy rászoruló gyereknek. Felismervén, hogy a sikeres One for One model más globális igényeket is szolgálhat, Blake 2011-ben bemutatta a TOMS szemüveg kollekciót azzal a céllal, hogy minden egyes napszemüveg vagy szemüvegkeret megvásárlása segítse helyreállítani egy arra rászoruló látását. Majd 2014-ben megszületett a TOMS Roasting Co. azért, hogy fejlődő országokban élőknek ivóvizet biztosítson prémium minőségű kávé vásárlása esetén. A legújabb adomány ötlet a TOMS táska kollekcióhoz kapcsolódik, ami 2015 elején mutatkozott be és biztonságos szülési körülményeket biztosít születési csomaggal és képzett szüléskísérői tréninggel.
A TOMS VÁLLALAT ÁTTEKINTÉSE
Azon kívül, hogy olyan termékeket értékesítenek, ami emberi életeken segít, a TOMS további filantróp márkákat támogat a TOMS Marketplace-en keresztül. A Marketplace-t 2013-ban alapították azzal a szándékkal, hogy olyan – ékszer, ruha, lakberendezési- és technikai kiegészítő –
márkákat áruljon, amelyekhez az eladáson túl a TOMS-hoz hasonló adakozó szándék társul. A TOMS tehát felismerte a világszinten jelen lévő szükségleteket és termékeivel javít rászorulók életminőségén. Ezért több a TOMS egy üzleti vállalkozásnál: mozgalom vagyunk, amely folyamatosan
fejlődik.
35 MILLIÓ PÁR ÚJ CIPŐT ADTUNK EDDIG RÁSZORULÓ GYEREKEKNEK, AMI 35 MILLIÓ LECKÉT TANÍTOTT NEKÜNK.
2006 óta olyan emberek, mint te magad, segítettek nekünk elérni ezt a lenyűgöző teljesítményt, ami még nagyobb és még jobb dolgokra buzdít minket! Úgy alakítottuk ki adakozási tevékenységünket, hogy különböző fajtájú cipőket is tudjunk adni az adományozó partnereink visszajelzései alapján és segítettünk munkahelyeket teremteni oly módon, hogy a gyártást olyan országokban is végzik, ahol adakozunk is. Minden pár TOMS cipőt humanitárius szervezeteken keresztül adunk a gyerekeknek, amelyek szétosztják a cipőket a közösségfejlesztő programjaikon keresztül.
FELISMERTÜK, HOGY A TEVÉKENYSÉGÜNK TÚLNŐTT RAJTUNK. EZÉRT HOZTUK LÉTRE A MARKETPLACE-T.
Hisszük, hogy a kereskedelem többről szól, mint csak a profitról. A TOMS.com-on létrehoztunk egy platformot, ahol közel 30 társadalmilag tudatos márkának segítünk érvényesülni. Több száz termékből lehet válogatni aszerint, hogy milyen ügyön vagy régión szeretnél segíteni.
2007-ben a Smithsonian’s Cooper-Hewitt National Design Museum a tekintélyes People’s Design Award-dal jutalmazta cégünket. Két évvel később Blake és a TOMS megkapta a Vállalati Kitűnőségek Díjat (Award for Corporate Excellence – ACE) Hillary Clinton államtitkártól,
elismerve a társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségünket, az innovációt és a példaértékű demokratikus gyakorlatokat világszerte. 2010-ben a Footwear News a TOMS-t az Év Márkájának nevezte ki.
Boltok listája: https://www.facebook.com/notes/toms/toms-retailers-hungary/922748644415790